Nje numër i madh qytetarësh kanë denoncuar në media se janë mashtruar nga kompania telekomunikacioni One, e cila u ofroi oferta promocionale për të kthyer numrat e tyre me kontratë. Megjithatë, pasi klientët pranuan këto oferta, kompania i mbifaturon dhe i bllokon numrat në mënyrë që të paguajnë faturën.
Klientët thonë se kanë pranuar oferta promocionale të cilat iu ofruan nga kompania për ta kthyer numrin e tyre me kontratë, por pas pranimit të këtyre ofertave, ata kanë hasur në probleme me kompaninë. Në vend që të kenë një kontratë me çmimin që u ofrua, ata u mbifaturuan dhe u bllokuan numrat e tyre. Klientët e denoncuar thonë se kanë kontaktuar kompaninë për të zgjidhur problemet e tyre, por nuk kanë marrë ndonjë përgjigje ose zgjidhje të mirëfilltë nga kompania. Ky denoncim ka ngjallur shqetësim tek qytetarët dhe ka nxitur debate në rrjetet sociale rreth praktikave të biznesit të kompanive telekomunikacioni në Shqipëri dhe mënyrës se si ato trajtojnë klientët e tyre. Shumë njerëz kanë shprehur keqardhje dhe zemërim për praktikat e pakëndshme të kësaj kompanie dhe kanë kërkuar që të marrin masa për të mbrojtur të drejtat e tyre si konsumatorë. Ky denoncim nxit qeverinë dhe organet e ndryshme të qeverisë për të bërë hetime dhe për të marrë masa për të mbrojtur konsumatorët nga këto praktika të pakëndshme. Këto masat mund të përfshijnë sanksione dhe dënime për kompanitë që nuk respektojnë të drejtat e konsumatorëve dhe nuk ofrojnë shërbime të mira për klientët e tyre.
Klientët e kompanive telekomunikacioni duhet të jenë të vetëdijshëm për të drejtat e tyre si konsumatorë dhe të kenë kujdes kur bëjnë kontrata me këto kompani. Ata duhet të bëjnë marrëveshje vetëm pasi kanë lexuar dhe kuptuar kushtet dhe të drejtat e tyre në kontratë, dhe duhet të jenë të gatshëm për të raportuar çdo problem që hasin me kompaninë dhe për të kërkuar zgjidhje. Në fund, është e rëndësishme që qeveria dhe organet e saj të bëjnë më shumë për të mbrojtur të drejtat e konsumatorëve!
AK Report Media kontaktoi me kompaninë nëpërmjet emailit duke ju drejtuar disa pyetje lidhur me denoncimet që ne kemi marë për të parë nëse ato qëndronin ose kompania kishte një shpjegim për këtë situatë, por deri tani nuk kemi arritur të marim asnjë përgjigje zyrtare nga One.al
Më mbyllte numrin dhe nuk me jepnin asnje shpjegim
Ne pikat dyqanet fizik ja hedhin fajin ketyre ata ketyre nuk meren vesh
Mua ma conin faturen sic ngriheshin ne mengjes
Nje here 15 mi lek nje here 20
Dhe me bllokuan numrin qe ti paguaja edhe pse oferten ma kishin ber me 14 mi lek te vjetra
Jan skandaloz
Kam pasur nje problem te madh me keta si kompani
Me ofruan te ktheja nr me kontrat dhe pastaj me benin lojra dhe me mbifaturonin vazhdimisht
Kta kan dhe nje gje te bukur fort se te bllokojn numrin dhe thon do e ndjekim me email!!!
Wtf kta ste japin zgjidhje kur je aty le me email
Ik sa me shpejt po je klient i ketyre
Super maskarenj